Ładowanie ..

Mobilny Mechanik do Lawety

Serwis Mobilny - Mechanik do Lawety - Warsztat Samochodowy naprawiający lawety samochodowe
Kontakt

Fiat 500x – Nadmuchany maluszek | Test OTOMOTO TV



W tym odcinku testujemy Fiata 500x. CZYLI FIATA 500 NA STERYDACH. Ile trzeba za niego zapłacić? Czy warto zainteresować się zakupem tego samochodu? Na co warto zwrócić uwagę przy zakupie z rynku wtórnego? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w najnowszym filmie OTOMOTO TV. Zapraszamy do oglądania!

W tym odcinku testujemy Fiata 500x z 2015 r. z silnikiem benzynowym 1.4 l o mocy 140 KM.

0:00 Wstęp
0:59 Wygląd zewnętrzny i lata produkcji
2:12 Wnętrze i wyposażenie
8:53 Bagażnik
9:44 Wrażenia z jazdy
11:13 Przyspieszenie i test elastyczności
11:38 Test wygłuszenia wnętrza
11:50 Bezpieczeństwo
12:14 Test spalania
12:38 Ceny
13:30 Gama modeli i silników
17:23 Awaryjność i serwisowanie
18:43 Podsumowanie testu

🚘 Znajdź Fiata 500x na OTOMOTO: https://bit.ly/185_otomoto_Fiat_500x

ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: https://bit.ly/185_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: https://bit.ly/Funkiel_Grupa
🔸 Instagram: http://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Facebook: http://bit.ly/facebook_otomoto

O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!

✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto

✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: https://bit.ly/185_czesci

✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl

#Fiat500x #test #otomoto

Pobrane z Yotube Naprawa Lawety Warszawa, Serwis Lawety , Serwis i naprawa przyczep samochodowych i Lawety Warszawa,

49 thoughts on “Fiat 500x – Nadmuchany maluszek | Test OTOMOTO TV

  1. Fiat ma w Stanach Zjednoczonych bardzo złą sławę ! Wynika to z faktu, że wg IIHS jest marką w której bardzo często umierają ludzie w czasie wypadków !!!
    Jeep Renegade jest bliźniaczym konstrukcyjnie modelem z Fiatem 500X !
    Nietrafione (brzydkie) i drogie crossover'y fatalnie się sprzedają w Europie jak i w US !
    Nawet na "biedniejszych" rynkach zaczynają dominować samochody z Chin !

  2. A propos XL. W odmianie 500L miał wersję Living z przedłużonym tyłem. Wyglądała trochę pokracznie ale w opinii wielu to właśnie ta wersja powinna nazywać się XL, przynajmniej byłby jakiś sens kolejności nazywania wersji.
    Nie wiem czy jest jeszcze w sprzedaży bo w Polsce dość szybko przestała być w ofercie a np w Czechach można było ją kupić.

  3. Fajne auto, ale jak dla mnie mało miejsca, szczególnie z tyłu. Silnik 3 cylindrowy nadaje się do miasta, trasy mogą go zabić, może wytrzymać 150 tyś km, to od mechanika Fiata się dowiedziałem. Osobiście mam Tipo i dobre auto, oczywiście tańsze niż 500X. A ikonka akumulatora pokazuje czy akumulutor jest ładowany czy nie. Jak będą 3 kreski to ładuje.

  4. Trafił pan na jakiś felerny egzemplarz. Nic innego nie przychodzi mi do głowy w kwestii narzekania na prowadzenie. Jest sporo aut o wiele gorzej jeżdżących, a tu nie było takiej krytyki. Miałem okazję jeździć 500x wiele razy i mogę potwierdzić spostrzeżenia innych recenzentów, że auto prowadzi się całkiem pewnie, zwłaszcza jak na suva. Na autostradzie nie myszkuje, nie trzeba walczyć z wiatrem, czuć że to kawał auta, a nie jakaś kartonowa fifka. 😉

  5. Mam takiego i to jest super auto . Pali może sporo bo około 7.2- 7.5 l przy jeździe do 100km/h no i bagażnika też mały, ale to tylko te dwie wady. W środku jest cicho, materiały spoko, siedzenia wygodne, bajerów też ma sporo, serwis bardzo tani. Ma przejechane 70 tk i jak do tej pory nic się nie zepsuło. Dodam że fiacik służy jako 3 auto w rodzinie( dwa pozostałe są większe i niby bardziej luksusowe) ale to 500x jest najbardziej ulubionym autem w rodzinie

  6. Polecam zakup Fiata 500X ja mam akurat wersję Sport co do prowadzenia rewelacja bagażnik bez koła zapasowego jest znacznie większy i wystarcza dla rodziny oraz średnie spalanie z 10 tyś km to 7.5 L na 100 km dodam że z automatem brałem też pod uwagę Forda Puma ale w ogólnym zestawieniu przegrał. W każdym tescie Fiat 500X jest chwalony za dobre prowadzenie więc albo coś z Tobą jest nie tak albo po prostu musiałeś tak powiedzieć. Największym gównem drogowym w tej klasie jest nissan Quashquai i wewnątrz też jest ciasny już nie mówiąc o prowadzeniu bo to łajba na morzu a i tak odniósł sukces.

  7. Jeżdżę takim od 2.5 roku, zrobiłem 30 tysięcy kilometrów. Na filmiku jest dość podstawowa wersja, w Lounge jest dodatkowo m. in. wyciszona przednia szyba, miękkie tylne podłokietniki, biksenony.
    Moim zdaniem zawieszenie jest twarde, przez co się nie buja w zakrętach. Spalanie w Multiarze z manualem: przy 70 – 6l, przy 120 – 7.5l, przy 140 – 9l. Dostałem takie na osiemnastkę, uważam że 500X to fajny samochód dla młodego człowieka. I co ważne, nie pochodzi z Niemiec 🙂

  8. Czasem myślę że nie warto robić takich programów bo żyjemy w kraju patologi motoryzacyjnej ,najlepsze auta Niemieckie szkoda że większość ma minimum 10 lat oraz Japońskie reszta jest słaba za droga i badziewie ,fenomenem jest to że to co u nas słabo się sprzedaję albo jest uważane za złom w europie odnosi sukcesy albo ma przyzwoitą sprzedaż, no ale polscy obywatele znani w europie jako główni odbiorcy złomu z Niemiec są po prostu mistrzami wiedzy i wymagań .Bierze się to stąd że stereotypy w Europie poszły już dawno w niepamięć a druga sprawa auto traktuje się jako przedmiot a nie tak jak u nas coś wyjątkowego ,wyznacznik statusu i zazdrości u sąsiada.

  9. Jeździłem takim jako służbowym przez lekko ponad rok, zrobiłem ponad 60kkm także trochę powiedzieć mogę 🙂 Ogólnie nie jest to samochód do robienia takich przebiegów, przynajmniej dla mnie. Po 3h jazdy miałem ochotę wysiąść raz że przez niewygodne fotele, a dwa jeżdżąc autostradami wyciszenie praktycznie nie istniało 😀 Jednak przez 160kkm 2 razy wymienione zostało Turbo i raz sonda lambda – tyle z usterek

  10. #marcinprzetestuj
    To moje propozycje na następne odcinki na twoim kanale PS. Stolat Marcin Ci życzę i 200 Tysięcy subskrybcji
    1. Renault Laguna 2 po face liftingu z wszystkimi benzynami a w dieslu 2.0 DCI z bogatym wyposażeniem Initiale Paris lub Privillage w Liftbacku
    2. Opel Astra G 1.6 16V Benzyna w Hachbacku 5 lub 3 drzwiowym i z dobrym wyposażeniem
    3. Opel Vectra C po face liftingu z każdą benzyną lub dieslem 1.9CDTI z bogatym wyposażeniem

Dodaj komentarz

Zadzwoń!